fredag den 31. oktober 2008

Så fandt jeg endelig anvendelse for "arvesølvet"

Da mine bedsteforældre døde og indboet skulle fordeles fik jeg dette billed/broderi som farmor har lavet, billedet hang i stuen hvor jeg har set på det hvergang jeg har besøgt dem. Billedet har haft plads under vores seng i mange år, jeg syntes ikke lige det passede ind i vores indretning.

En dag jeg sad og læste på forskellige blogs faldt jeg over Tulipaner og Tomater og så var ideen til anvendelsen af billedet klar.

Fornylig modtog jeg en flot pakke fra Hanne indeholdende disse fire pudebetræk som nu kan få hædersplads på vores nye sengetæppe i soveværelset.


1 kommentar:

Unknown sagde ...

Kære Bente, det er første gang jeg ser din blog, men sikken en god idé med det gamle broderi. Puderne er virkelig skønne