fredag den 31. oktober 2008

Håndarbejde up date

I sidste weekend blev det til et besøg på Hobby & Håndarbejde i Fredericia. Jeg skrev på webstrik forum for at se om der var nogle der ville køre med eller som jeg måske kunne få et lift med. Pia fra Vejle ville gerne med så hun blev samlet op i Vejle, vi kendte ikke hinanden i forvejen men snakken gik lystigt hele tiden.
Pia havde været med på strikkefestival så hun kendte en del webstrikkere som jeg blev præsenteret for på messen, det var rigtigt hyggeligt.
Der var meget inspiration på messen, rigtig meget strik - hvornår mon jeg skal få tid til at strikke alt det.

Efter messen kørte vil til udsalg hos Garn.dk i Kolding. Her blev der købt ind til babytøj og måske en enkelt julegave.



Straks lørdag aften blev maskerne slået op til køreposen, det går hurtigt fremad.

Jeg har også en stak færdigt håndarbejde som blot mangler at få hæftet ender og syet en knap i. Nu skal det vist også gøres færdigt.

Her er et hæklet halstørklæde i Noro strømpegarn, 2 babytrøjer "Mini", 2 babyundertrøjer og en trøje til mor.

Ingen kommentarer: